De grenzen van bewegen verleggen op een leuke en resultaatgedreven manier.

Interactie om de gebruiker te coachen naar correcte uitvoer oefening.

Innovatieve producten voor en door professionals ontwikkeld.

Het project

Positionering

Branding

Website

Webshop

Marketingmateriaal

Animaties

Scrollable technische tekening

De scope

Carla kwam bij ons voor het ontwikkelen van een nieuwe website, omdat hun oude outdated en langzaam was. Daarnaast wilde ze een webshop starten met haar producten.

De uitdaging

Embedded Fitness is een bedrijf dat al jaren ervaring heeft in hun branche en als onderneming. Het was dus de kunst om alles simpeler en compacter te maken, zodat hun klanten daadwerkelijk zouden begrijpen waar ze voor staan.

Het resultaat
  • 2000+ website bezoekers in de eerste maand na livegang.
  • Het aanspreken van nationale organisaties in hun branche.
  • 100+ aanvragen in het eerste jaar na livegang voor producten van €10.000 of meer.

Meer problemen dan alleen een niet-werkende website

Embedded Fitness is een bedrijf dat innovatieve manieren bedenkt en ontwikkelt om mensen aan het bewegen te krijgen. Toen Carla bij ons kwam gaf ze aan dat hun website moest worden aangepast. Ze gaf aan dat ze met haar huidige website niet de resultaten behaalde die ze wilde behalen, terwijl haar marketingkosten op bleven lopen. Wij zagen dat dit niet alleen lag aan de website, maar aan haar algehele merk dat niet consistent was doorgevoerd. De doelgroep die ze probeerde aan te spreken paste totaal niet bij het oude merk.

Geen pleisters plakken, maar problemen tacklen.

Omdat we haar verder wilden helpen en niet alleen een nieuwe website wilden geven die dan alsnog geen resultaat op zou leveren, hebben we een volledig nieuw merk gepitcht dat beter zou aansluiten bij de visie van haar bedrijf. We vonden het belangrijk om niet zomaar pleisters te gaan plakken, maar echt op haar probleem bij de kern aan te pakken. Het merk dat we hebben gepitcht straalde meer professionaliteit, innovatie en kracht uit, zonder de toegankelijkheid en het plezier te verliezen die Carla belangrijk vindt.  

Dit wordt het stukje met de verschillende instapost templatjes

Innovatieve en toonaangevende positie passend bij de markt

Door een consistent merk te ontwikkelen en dit op alle platformen door te voeren, heeft Embedded Fitness een sterkere nationale én internationale positie verworven die hen onderscheidt van de concurrenten. Daarnaast spreken ze nu de doelgroep aan die echt bij hun producten past en wordt er echt voor hun producten gekozen terwijl hun prijzen veel hoger liggen dan die van hun concurrenten.

In de afgelopen 15 jaar is ons merk meegegroeid met de organisatie die we zijn geworden en de boodschap die we willen uitdragen. Daar hoorde natuurlijk een nieuw beeldmerk, branding, website en shop bij. Sindsdien hebben we een duidelijke focus terwijl we ook verschillende doelgroepen bedienen. Sinds de livegang van vorige maand hebben we 450+ views en meerdere aanvragen mogen ontvangen. Jullie hebben samen mooi werk geleverd, dankjewel!

Ga van 'een van de opties' naar 'de enige optie' voor jouw doelgroep

Klaar voor een merk dat droomklanten als een magneet gaat aantrekken? We've got a feeling it would look pretty!