Beautycoach Louisa

Het project

Branding

Website

Webshop

Marketingmateriaal

Verpakkingen

De scope

Louisa was net begonnen met haar bedrijf en wilde graag een merk voor zichzelf neerzetten dat haar persoonlijkheid weerspiegelde.

De uitdaging

Het creëren van een merk dat zowel Louisa’s persoonlijke stijl laat zien als de kwaliteit en haar expertise hierin waar te borgen op micro- en macrolevel.

Het resultaat
  • Een merk waarmee ze trots naar buiten kon treden.
  • Andere partijen de branding laten doorvoeren in haar marketingfunnel.
  • Geinspireerd nieuwe producten lanceren.
Holistische supplementenlijn op basis van wetenschappelijk onderzoek.
Kwalitatieve ingredienten zonder vulmiddel of onnodige toevoegingen
Een langdurige oplossing voor een gezonde huid en een gezond leven

Haar merk vanaf het begin af aan goed opzetten

Toen Louisa bij ons kwam, was ze vol in de ontwikkelfase van haar supplementenlijn. Ze had zelf meer dan dertig jaar zelf (en later met haar kinderen) met eczeem geworsteld. Ze vond een oplossing in een holistische en gezonde levensstijl in combinatie met ondersteunende kruiden, vitaminen en mineralen. Nu helpt ze anderen om ook eczeemvrij te kunnen leven door middel van coaching en de nieuwe supplementenlijn.

Ze wilde daarom haar merk meteen goed neerzetten en zocht iemand die haar kon ondersteunen in haar visie doorvertalen naar een consistent merk, want zelf lukte dit niet.

Een merk keer op keer consistent en helder uitdragen

Door het ontwikkelen van de branding en de website heeft Louisa een ontzettend sterk merk neergezet dat haar enorm uniek weggezet in de markt. Waar ze eerst vooral achter de schermen bezig was met allerlei zaken op te zetten, kon ze door het merk dat we hebben ontwikkeld naar buiten treden om anderen te helpen. Ze heeft een expert status kunnen opbouwen en is bezig met allerlei fantastische marketingplannen tot uitvoer te brengen. Doordat het visueel sterk staat, ervaar zij rust en richting om haar merk keer op keer uit te dragen. 

Ga van 'een van de opties' naar 'de enige optie' voor jouw doelgroep

Klaar voor een merk dat droomklanten als een magneet gaat aantrekken? We've got a feeling it would look pretty!