Annemiek had al veel tractie op haar social media accounts, waardoor ze in het ondernemerschap was gerold. Ze merkte dat ze nu op een punt was in haar onderneming dat ze bepaalde processen wilde automatiseren en professionaliseren.
Tijdens ons kennismakingsgesprek en de strategiesessie kwamen we er al snel achter de touchpoints die haar klanten nu missen en hoe we dit kunnen oplossen. We kwamen er ook achter dat Annemiek veel tarot readingen geeft en dat het lastig is om de reading uit te leggen aan haar klanten. Dus hebben we ook besloten om een tarotkaartendeck te ontwikkelen en een document te maken waarin ze de legging kan plaatsen en uitleggen.
De branding is ontwikkeld met de waarden van Annemiek in ons achterhoofd: overvloedig, luchtig en speels. Om dit gevoel over te brengen is er gekozen voor een luxe ogend lettertype en een neutraal kleurpalette met unieke detailkleuren. Om het geheel iets unieker te maken en passender te maken bij Annemiek is er gekozen voor een moderne illustratiestijl. Door de randen rondom de illustraties lijken het een beetje op stickers, doordat er een beetje diepte en fun in het merk komt.
Waar hebben we mee geholpen?
OVER HET MERK
Annemiek is de oprichter van het merk ‘Annemiek Catrine’. Met haar bedrijf helpt ze vrouwen met het helen van trauma’s. Hierbij gebruikt ze o.a. Touch of Matrix, Karmic tie clearings en 15D clearings. Op deze manier hoeft heling niet te ontstaan door er telkens over te praten, maar kan dit op een energetische manier plaatsvinden.