Donna Wing

Het project

Positionering

Branding

Website

Webshop

Marketingmateriaal

Visitekaartjes

De scope

Donna kwam bij ons met de vraag of we haar konden helpen met het creëren van een merk dat niet meer zo meisjesachtig was. Ze had een duidelijke missie die ze wilde uitstralen en daar had ze een rebranding voor nodig.

De uitdaging

Het ontwerpen en bouwen van een merk dat zowel aansloot bij de holistische en spirituele aanpak van Donna als bij de praktische en esthetische kant van haar bedrijf.

Het resultaat
  • Een merk dat volledig past bij de vrouw die ze wilt zijn.
  • Een merk dat mee kon groeien, zelfs toen ze een mega carrièreswitch maakte met haar bedrijf.
  • Sterke klantreis waarbij haar salon keer op keer volliep met droomklanten.
donna-wing-logo.png
donna-wing-window-sign-scaled.jpg
donna-wing-quote.png

Beauty from within

In Donna’s salon kan je even heerlijk tot rust komen door middel van een holistische behandeling. Waar Donna uniek in is, is dat ze schoonheid van binnenuit naar buiten brengt.

 

We hebben bij Donna gekozen voor warme en neutrale kleuren om het holistische, natuurlijk en chique karakter weer te geven.

Het beeldmerk in het logo was een prachtige totstandkoming van de eerste letters van haar naam, verwerkt in een embleem mandala. En naast haar bedrijfsnaam was ook de slogan ‘Bloom from within’ een must om toe te voegen.

 

Deze sfeer hebben we ook doorgetrokken in de website, video en foto’s. Donna heeft dit in haar fysieke salon ook doorgevoerd. Hoe cool is dat?

donna-wing-tape-scaled.jpg
REVIEW

Lisan kwam op mijn pad via Instagram, haar fijne, vrouwelijke en warme energie trokken mij aan. Daarnaast heb ik werk van haar gezien wat ik heel mooi vond! De website/branding die ik had voordat ik het traject bij Lisan startte, was me ontgroeid. Het paste niet meer bij mijn aanbod en bij de persoon die ik toen/nu ben. Het traject met Lisan, de nieuwe website en branding hebben ervoor gezorgd dat ik de klanten aan trek op de energie, vrouw en het bedrijf die ik nu ben. Lisan is een hele lieve meid met veel compassie en inlevingsvermogen én beschikt over een dosis creativiteit. Dit maakt dat ze goed kan intunen op je wensen, visie en wat het beste bij jou en je bedrijf past qua branding. Daarnaast vond ik onze 1:1 contactmomentjes altijd fijn. Dat je de tijd voor me nam en ik vond het heel fijn hoe je, ondanks dat ik steeds iets wilde aanpassen, daar moeiteloos in mee kon bewegen. Je hebt me altijd het gevoel gegeven dat alles mogelijk was en dat wat ik vroeg niet ‘’te veel’’ was. En dat vond ik echt bewonderingswaardig!

madison- vaughn-dupe